top of page

Par apkures pieslēgšanu

Par apkures pieslēgšanu

Ņemot vērā laikapstākļus un ilgtermiņa prognozi, šonedēļ (sākot no 09.10.2023.) sāksim pieslēgt apkurei mūsu pārvaldībā esošās mājas. 

Apkures pieslēgšana notiek pēc sastādītā grafika un pakāpeniski katrai mājai. Kopumā visu māju pieslēgšana apkurei aizņem aptuveni vienu nedēļu laika.

ℹ Pēc apkures sistēmas pieslēgšanas aicinām Jūs pārbaudīt visus īpašumā esošos radiatorus. Ja silda tikai daļa radiatoru, lūdzam sazināties ar klientu apkalpošanas centru, zvanot uz tālruņa numuru 22124444.

ℹ Apkures pieslēgšanas brīdī paralēli var notikt darbi pie apkures sistēmas stabilizēšanas, lai garantētu vienmērīgu sistēmas darbību.

ℹ Informējam,
ka siltummezgli darbojas automātiskajā režīmā – ārējai gaisa temperatūrai sasniedzot +10°C (katras mājas siltummezgla iestatījumi ir individuāli – pēc iedzīvotāju pieprasījuma) apkure automātiski izslēdzas, tādā veidā taupot siltumenerģiju un nodrošinot nepieciešamo siltumu dzīvokļos pie esošām āra gaisa svārstībām.

Kā maksāt mazāk par apkuri?
Ikviena iedzīvotāja rokās ir vairāki instrumenti apkures rēķina mazināšanai. Aicinām izmantot praktiskus padomus, kas palīdzēs samazināt siltuma zudumus dzīvoklī, kā arī ietaupīt apkures izmaksas. Lasiet vairāk šeit.

Par rēķinu apmaksu
Lai mājai neveidotos parāds un tiktu nodrošināta nepārtraukta siltumapgāde, aicinām veikt rēķinu apmaksu norādītajā termiņā. Atgādinām, ka konkrētā dzīvokļa parāds par saņemtajiem komunālajiem pakalpojumiem, t.sk. ūdens, siltumenerģija, ir visas mājas kopējais parāds un parāda uzkrāšanās gadījumā pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pārtraukt šī pakalpojuma padevi. Ja rodas finansiālas grūtības, aicinām pēc palīdzības vērsties pašvaldības sociālajā dienestā.

Kā samazināt apkures rēķinus?
Infografika - atvērt

bottom of page