Klientu apkalpošanas rādītāji martā
Kopš jauna biznesa modeļa ieviešanas ar mērķi uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus dalāmies ar sasniegto. Sekojiet līdzi pārmaiņām, un veidojiet mūsdienīgu apsaimniekošanas uzņēmumu kopā ar mums!
Klientu pieteikumu izpildes vidējais laiks
Rūpējoties par klientu apkalpošanas servisa un ātruma uzlabošanu, esam ieviesuši jaunu biznesa modeli, kura rezultātā katru mēnesi rādītāji stabilizējas vai uzlabojas. Arī martā klientu pieteikumu vidējais pieteikumu izpildes laiks sastādīja mazāk kā 2 dienas!
Laikā atrisināti klientu pieteikumi
No visiem mūsu klientu pieteikumiem marta mēnesī 93.68% pieteikumu bija atrisināti laikā. Šis rādītājs ir mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu pieprasījuma skaita dēļ.
Reakcijas laiks
Pēc jauna biznesa modeļa ieviešanas martā 74.64% klientu pieteikumu tika atrisināti diennakts laikā. Šis rādītājs ir mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu pieprasījuma skaita dēļ!
Klientu zvani
Esam gandarīti par sasniegto rezultātu klienta apkalpošanas servisa uzlabošanā – marta mēnesī jau 93.04% no klientiem sazvanīja mūsu klientu servisu no pirmās reizes. Šis rādītājs ir mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu zvanu skaita dēļ.
Turpinām strādāt pie servisa un rādītāju uzlabošanas, lai vēl efektīvāk spētu apkalpot savus klientus!
Kopš jauna biznesa modeļa ieviešanas ar mērķi uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus dalāmies ar sasniegto. Sekojiet līdzi pārmaiņām, un veidojiet mūsdienīgu apsaimniekošanas uzņēmumu kopā ar mums!
Klientu pieteikumu izpildes vidējais laiks
Rūpējoties par klientu apkalpošanas servisa un ātruma uzlabošanu, esam ieviesuši jaunu biznesa modeli, kura rezultātā katru mēnesi rādītāji stabilizējas vai uzlabojas. Arī martā klientu pieteikumu vidējais pieteikumu izpildes laiks sastādīja mazāk kā 2 dienas!
Laikā atrisināti klientu pieteikumi
No visiem mūsu klientu pieteikumiem marta mēnesī 93.68% pieteikumu bija atrisināti laikā. Šis rādītājs ir mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu pieprasījuma skaita dēļ.
Reakcijas laiks
Pēc jauna biznesa modeļa ieviešanas martā 74.64% klientu pieteikumu tika atrisināti diennakts laikā. Šis rādītājs ir mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu pieprasījuma skaita dēļ!
Klientu zvani
Esam gandarīti par sasniegto rezultātu klienta apkalpošanas servisa uzlabošanā – marta mēnesī jau 93.04% no klientiem sazvanīja mūsu klientu servisu no pirmās reizes. Šis rādītājs ir mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu zvanu skaita dēļ.
Turpinām strādāt pie servisa un rādītāju uzlabošanas, lai vēl efektīvāk spētu apkalpot savus klientus!