top of page

Ūdens patēriņa skaitītāju nodošanas kārtība un formāts

Informējam, ka ikmēneša ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus jāiesniedz
no 25. līdz 28. datumam.

tap-losing-water.jpg

Kā var iesniegt patēriņa rādījumus?

Ikmēneša ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus var iesniegt tikai elektroniski vai telefoniski:

Par skaitītāju atkārtotu verificēšanu:

Aicinām iedzīvotājus pārbaudīt savos īpašumos uzstādīto skaitītāju verifikācijas termiņu. Ja tiek konstatēts, ka tas ir beidzies, pienākums* ir nodrošināt šādu skaitītāju atkārtoto verificēšanu, nomaiņas akta un sertifikāta iesniegšanu pārvaldniekam.
 

Skaitītāju nomaiņas dokumentus lūdzam iesniegt:

  • elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi: namsaimnieks@latvijasnamsaimnieks.lv vai, izmantojot BonoDomo klienta profila saziņas iespēju;

  • ar pasta starpniecību, sūtot uz biroja adresi: Brīvības iela 155A, Rīga, LV-1012

  • personiski, ierodoties mūsu birojā tā darba laikā.

* Ministru kabineta noteikumi Nr.1013 “Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu”.

 

Tikai SIA "Latvijas Namsaimnieks" klientiem piedāvājam individuālo un centralizēto ūdens un siltuma skaitītāju nomaiņas vai verifikācijas pakalpojumu - dzīvokļu īpašumiem, kas atrodas Rīgas pilsētā.
Lai pieteiktu pakalpojumu, lūdzam sazināties ar klientu apkalpošanas centru pa tālr. + 371 22 12 4444 (darba dienās, plkst. 08:30-19:30).

bottom of page