top of page

Klientu apkalpošanas statistika

Rūpējoties par klientu apkalpošanas servisa un ātruma uzlabošanu, kopš septembra esam ieviesuši jaunu biznesa modeli, kura rezultātā katru mēnesi rādītāji stabilizējas vai uzlabojas. Zemāk dalāmies ar statistikas datiem par aprīļa, maija un jūnija mēnešiem.

FB_LN_01.png
FB_LN_02.png

Klientu pieteikumu izpildes vidējais laiks

Par vienu no mērķiem izvirzījām klientu pieteikumu izpildes vidējo laiku - 2 dienas. Šis rādītājs stabili tiek sasniegts un dažos mēnešos - pat pārsniegts. Tā, piemēram, maijā pieteikumu izpildes laiks sastādīja pat 1.77 dienas!

Laikā atrisināti klientu pieteikumi

Kopš jaunā biznesa modeļa ieviešanas visu saņemto pieteikumu atrisināšanas bez kavējuma īpatsvars stabili pārsniedz 90% atzīmi.

FB_LN_03.png

Reakcijas laiks

Arī pieteikumu atrisināšanas rādītājs diennakts laikā stabili pārsniedz 76% no visu ienākošo pieteikumu apjoma. Jūnija rādītājs mazliet samazinājies attiecībā pret iepriekšējo mēnesi pieaugošo klientu pieprasījuma skaita dēļ.

FB_LN_04.png

Klientu zvani

​Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, padarītu komunikāciju ātrāku un ērtāku, kā mērķi uzstādījām rādītāju, ka vismaz 90% klientu mūs var sazvanīt no pirmās reizes. Šis mērķis ir ne tikai sasniegts, bet arī pārsniegts - tā, piemēram, maijā šis rādītājs sasniedza 96%.

Turpinām strādāt pie servisa un rādītāju uzlabošanas, lai vēl efektīvāk spētu apkalpot savus klientus!

bottom of page