top of page

Верификация счётчиков по окончанию ЧС

Хотим Вам сообщить о положительных изменениях портала самообслуживания клиентов e-Namsaimnieks! 

С 07.03.2022. портал клиентов Latvijas Namsaimnieks стал частью международной платформы самообслуживания BonoDomo.

03.png
07.png
01.png


 
Rēķinu saņemšana un apmaksa tiešsaitē
 

Skaitītāju rādījumu nodošana
 


Ērta pieteikumu reģistrācija
 

04.png

Aktuālās informācijas, paziņojumu, īpašo piedāvājumu saņemšana

06.png

Pilnveidojot platformu jaunas iespējas sekos tuvākajā laikā!

Klientu rīcībā joprojām ir arī vienotais zvanu centrs, kas strādā 24h diennaktī, bez brīvdienām. Arī visus jautājumus, kas saistīti ar pašapkalpošanās portāla izmantošanu, klienti droši var adresēt zvanu centra apkalpošanas speciālistiem: t. 22124444

Что это означает для наших клиентов? Более современные возможности самообслуживания для всех пользователей e-Namsaimnieks. Кроме того, со временем будут добавляться дополнительные функции, и возможность заказа различных услуг для дома, так как платформа будет постоянно развиваться и совершенствоваться, чтобы сделать ее максимально удобной в использовании.Ko tas nozīmē mūsu klientiem? Plašākas un mūsdienīgākas iespējas visiem e-Namsaimnieks lietotājiem. Turklāt, papildus funkcijas, kā piemēram, iespēja vienuviet pasūtīt dažādus ar māju saistītos pakalpojumus, tiks pievienotas laika gaitā, jo platforma tiks nepārtraukti attīstīta un pilnveidota, lai sniegtu klientiem maksimāli ērtu un plašu tās lietošanu. Pandēmijas un ārkārtējās situācijas laikā mūsu klienti jo īpaši novērtēja attālinātās saziņas iespējas. Mūsu procesi, komunikācija, reakcijas laiks uz klientu jautājumiem un pieprasījumiem, pateicoties digitālajiem risinājumiem, saglabājās augstā līmenī. Tā, piemēram, pēdēja gada laikā 90% pieteikumu tika atrisināti bez kavējumiem - ievērojot noteiktos izpildes termiņus. Viena pieteikuma izpildes laiks sastādīja aptuveni 2 darba dienas un virs 89% klientu mūs joprojām sazvana no pirmās reizes.Taču arī beidzoties ārkārtējai situācijai redzam, ka pašapkalpošanās portāla lietotāju skaits arvien pieaug, jo tas sniedz iespēju sekot visai aktuālajai informācijai jebkurā laikā un vietā, kā arī ļauj ātri un ērti risināt ar mājas pārvaldīšanu saistītos jautājumus. Ar šiem risinājumiem esam kļuvuši tuvāki saviem klientiem, padarot savstarpējo komunikāciju atklātāku, bet informācijas apmaiņu un saziņu ar apsaimniekotāju - daudz pieejamāku. Aicinām visus savus klientus aktīvi izmantot pašapkalpošanās portālu un mobilo aplikāciju BonoDomo, Jūs noteikti novērtēsiet tās sniegtās priekšrocības! Gadījumā, ja Jums radīsies papildus komentāri vai ierosinājumi par tā lietošanu - priecāsimies Jūs uzklausīt.

bottom of page