top of page

Klientu apkalpošanas rādītāji

Pagājušā gada septembrī ieviesām jaunu apkalpošanas modeli, kura mērķis ir sniegt klientiem iespēju uzreiz saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī ātrāku un efektīvāku darbu izpildi un pieteikumu risināšanu. Kopš šī modeļa ieviešanas rādītāji ir uzlabojušies vairākkārt. Zemāk dalāmies ar statistikas datiem par jūlija, augusta un septembra mēnešiem.

Statistika2.png
Statistika3.png

Klientu pieteikumu izpildes vidējais laiks

Klientu pieteikumu vidējais izpildes laiks ir saskaņā ar mūsu izvirzītajiem mērķiem un nepārsniedz 2 dienas!

Laikā atrisināti klientu pieteikumi

Jūlijā, augustā un septembrī visu ienākošo pieteikumu risināšanas rādītājs bez kavējumiem pārsniedz 89%!

Statistika1.png

Reakcijas laiks

Jūlija, augusta un septembra mēnešos virs 72% visu ienākošo pieteikumu tka atrisināti 24h laikā!

Statistika4.png

Klientu zvani

Šajos mēnešos vairāk nekā 88% klientu sazvanīja mūs no pirmās reizes. Gadījumos, kad tas neizdodas - klientu centra operators vienmēr atzvana visdrīzākajā laikā!​

Strādāsim pie rādītāju uzlabošanas arī turpmāk!

bottom of page