Klientu apkalpošanas rādītāji
Pagājušā gada septembrī ieviesām jaunu apkalpošanas modeli, kura mērķis ir sniegt klientiem iespēju uzreiz saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī ātrāku un efektīvāku darbu izpildi un pieteikumu risināšanu. Kopš šī modeļa ieviešanas rādītāji ir uzlabojušies vairākkārt. Zemāk dalāmies ar statistikas datiem par jūlija, augusta un septembra mēnešiem.
Klientu pieteikumu izpildes vidējais laiks
Klientu pieteikumu vidējais izpildes laiks ir saskaņā ar mūsu izvirzītajiem mērķiem un nepārsniedz 2 dienas!
Laikā atrisināti klientu pieteikumi
Jūlijā, augustā un septembrī visu ienākošo pieteikumu risināšanas rādītājs bez kavējumiem pārsniedz 89%!
Reakcijas laiks
Jūlija, augusta un septembra mēnešos virs 72% visu ienākošo pieteikumu tka atrisināti 24h laikā!
Klientu zvani
Šajos mēnešos vairāk nekā 88% klientu sazvanīja mūs no pirmās reizes. Gadījumos, kad tas neizdodas - klientu centra operators vienmēr atzvana visdrīzākajā laikā!
Strādāsim pie rādītāju uzlabošanas arī turpmāk!