
Klientu apkalpošanas centrs
uz laiku ir slēgts!
Reaģējot uz Latvijas Krīzes vadības padomes lēmumu par ārkārtas situācijas izsludināšanu valstī saistībā ar COVID-19 izplatīšanās risku, paziņojam, ka Klientu apkalpošanas centrs uz laiku ir SLĒGTS!
Esam veikuši visus nepieciešamos papildus drošības pasākumus, lai nodrošinātu apsaimniekošanas pakalpojumus bez pārtraukumiem arī turpmāk. Mēs izmantojam viedās tehnoloģijas, lai nodrošinātu Jums drošu un efektīvu veidu, kā mūs sasniegt:
-
avārijas gadījuma pieteikšanai, zvaniet uz Klientu apkalpošanas centru 22 12 4444;
-
rēķinu saņemšanai, izmantojiet www.e-namsaimnieks.lv pašapkalpošanās portālu;
-
konsultācijai, rakstiet uz e-pastu namsaimnieks@latvijasnamsaimnieks.lv vai zvaniet uz Klientu apkalpošanas centru 22 12 4444;
-
saziņai, izmantojiet arī Facebook @latvijasnamsaimnieks.
Aicinām Jūs risināt jautājumus attālināti, ievērojot valstī noteiktos piesardzības pasākumus, kā arī sekot līdzi aktuālajai informācijai. Lūdzam būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem saņemšanas laiks ir ilgāks.
13.03.2020.