top of page

Klientu apkalpošanā klātienē no 15.11.21.

DROŠĪBA PIRMAJĀ VIETĀ

Informējam, ka no 15.11.2021. klātienes klientu apkalpošanas centrs

strādā t.s. "zaļajā" jeb drošajā vidē!

  • Vēlama iepriekšēja apmeklējuma pieteikšana;

  • Lūgsim uzrādīt derīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu ar personu apliecinošu dokumentu*

Rūpējoties par klientu drošību - mēs aicinām Jūs primāri pakalpojumus pieprasīt attālināti, klātienes pakalpojumus izvēloties tikai galējas nepieciešamības gadījumā.

Taču epidemioloģiskie ierobežojumi neietekmēs klientu apkalpošanas kvalitāti un pieteikumu izpildes ātrumu – klientu rīcībā ir vairākas attālinātās saziņas iespējas, kas ir gan ērtāks, gan ātrāks, gan arī šī brīža ārkārtējā situācijā drošāks komunikācijas veids!

 

Primāri lūdzam izmantot sekojošos saziņas veidus:

  • Klientu zvanu centrs, kas strādā 24h diennaktī, bez brīvdienām: 22 124 444

  • Vienota e-pasta adrese: namsaimnieks@latvijasnamsaimnieks.lv

  • Saziņas iespēja, izmantojot pašapkalpošanās portālu un aplikāciju e-Namsaimnieks

  • Komunikācija caur mūsu Facebook lapu​

  • Pasta adrese korespondencei: Ganību dambis 24A - 52, Rīga, LV-1005

Nepieciešamības gadījumā nodrošinām tiešsaites (online) tikšanās ar uzņēmuma speciālistiem! Viss kas ir nepieciešams – dators vai telefons ar interneta pieslēgumu. Piesakieties, rakstot uz e-pastu namsaimnieks@latvijasnamsaimnieks.lv un definējiet aktuālos jautājumus.

💧 Informējam, kā ārkārtējās situācijas laikā rādītāju verificēšana tiek atlikta līdz ārkārtējās situācijas beigām - aprēķinot apmaksājamo daļu par pakalpojumu, ņem vērā arī šo neverificēto skaitītāju ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus, uz kuriem attiecas pārejas noteikumi sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju.

 

*Ministru kabineta rīkojums Nr. 720

Rūpēsimies par savu un apkārtējo cilvēku veselību!

Untitled-1.png
maska.png
maska2.png
bottom of page