
Klientu apkalpošanā klātienē no 15.11.21.
DROŠĪBA PIRMAJĀ VIETĀ
Informējam, ka no 15.11.2021. klātienes klientu apkalpošanas centrs
strādā t.s. "zaļajā" jeb drošajā vidē!
-
Vēlama iepriekšēja apmeklējuma pieteikšana;
-
Lūgsim uzrādīt derīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu ar personu apliecinošu dokumentu*
Rūpējoties par klientu drošību - mēs aicinām Jūs primāri pakalpojumus pieprasīt attālināti, klātienes pakalpojumus izvēloties tikai galējas nepieciešamības gadījumā.
Taču epidemioloģiskie ierobežojumi neietekmēs klientu apkalpošanas kvalitāti un pieteikumu izpildes ātrumu – klientu rīcībā ir vairākas attālinātās saziņas iespējas, kas ir gan ērtāks, gan ātrāks, gan arī šī brīža ārkārtējā situācijā drošāks komunikācijas veids!
Primāri lūdzam izmantot sekojošos saziņas veidus:
-
Klientu zvanu centrs, kas strādā 24h diennaktī, bez brīvdienām: 22 124 444
-
Vienota e-pasta adrese: namsaimnieks@latvijasnamsaimnieks.lv
-
Saziņas iespēja, izmantojot pašapkalpošanās portālu un aplikāciju e-Namsaimnieks
-
Komunikācija caur mūsu Facebook lapu
-
Pasta adrese korespondencei: Ganību dambis 24A - 52, Rīga, LV-1005
Nepieciešamības gadījumā nodrošinām tiešsaites (online) tikšanās ar uzņēmuma speciālistiem! Viss kas ir nepieciešams – dators vai telefons ar interneta pieslēgumu. Piesakieties, rakstot uz e-pastu namsaimnieks@latvijasnamsaimnieks.lv un definējiet aktuālos jautājumus.
💧 Informējam, kā ārkārtējās situācijas laikā rādītāju verificēšana tiek atlikta līdz ārkārtējās situācijas beigām - aprēķinot apmaksājamo daļu par pakalpojumu, ņem vērā arī šo neverificēto skaitītāju ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus, uz kuriem attiecas pārejas noteikumi sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju.
*Ministru kabineta rīkojums Nr. 720
Rūpēsimies par savu un apkārtējo cilvēku veselību!


