Jauns gads - jauns biznesa modelis
Septembrī mēs sākām ieviest jaunu biznesa modeli, kura mērķis ir sniegt klientiem iespēju uzreiz saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī ātrāku un efektīvāku darbu izpildi un problēmu risināšanu.
Tagad iedzīvotāju rīcībā ir vienots klientu apkalpošanas centrs, kura operatori fiksē jautājumus, uz kuriem vai nu atbild uzreiz vai novirza atbildīgajiem speciālistiem. Līdz ar to mājas apsaimniekošanā katras ēkas rīcībā ir ap 10 savas jomas speciālistu, nevis kā iepriekš, viens – mājas pārvaldnieks. Šāds inovatīvs apkalpošanas modelis ir veids, kā iedzīvotāji var attālināti kārtot visus ar ēku apsaimniekošanu saistītos jautājumus.
„Es esmu priecīgs par jau sasniegtajiem rezultātiem un mēs ar degsmi strādājam pie arvien jaunu mērķu sasniegšanas. Tagad klienti ar mums sazinās daudz biežāk, vienkāršāk un ātrāk, līdz ar ko problēmas tiek risinātas daudz operatīvāk.
Nākamais jaunā biznesa modeļa etaps ir inovatīvi tehnoloģiski risinājumi, tāpēc mēs cītīgi strādājam pie mūsu pašapkalpošanās portāla uzlabošanas un mobilā telefona aplikācijas ieviešanas. Jau tuvākajā laikā mēs būsim vēl mūsdienīgāki un līdzi laikam ejošāki, kā rezultātā Jums būs iespēja vēl vienkāršāk un ērtāk izmantot mūsu sniegtos pakalpojumus“ komentē valdes priekšsēdētājs Mihails Čerņavskis.
Pieteikumu izpildes vidējais darba dienu skaits
Pēc jauna biznesa modeļa ieviešanās, pēdējo mēnešu laikā ir samazinājies vidējais darba dienu skaits, kas ir nepieciešams, lai atrisinātu klienta pieteikumu. Pakāpeniski apstrādes laiks stabilizējas un sastāda 2 dienas.
Reakcijas laiks
Pēc jauna biznesa modeļa ieviešanās, decembrī 76,76% klientu pieteikumu tika atrisināti diennakts laikā. Palielinājās arī klientu pieteikumu īpatsvars, kas bija atrisināti stundas laikā.
Laikā atrisināti klientu pieteikumi
Pēc jauna biznesa modeļa ieviešanās, pēdējo trīs mēnešu laikā būtiski samazinājies kavētu pieteikumu īpatsvars. Decembrī 92,56% klientu pieteikumu bija atrisināti laikā. Kavēto pieteikumu daudzums turpina samazināties.
Klientu zvani
Pēc jaunā biznesa modeļa ieviešanas, pēdējo trīs mēnešu laikā ir palielinājusies zvanu centra kapacitāte, līdz ar ko decembrī 93,44% klientu sazvanīja mūs no pirmās reizes.