top of page

Latvijas Namsaimnieks ievieš jaunu klientu apkalpošanas modeli

Ēku apsaimniekotājs “Latvijas Namsaimnieks” kļūs par pirmo nozares uzņēmumu Latvijā, kas ikdienas darbā ar iedzīvotājiem ieviesīs jaunu apkalpošanas modeli. Mūsu klientiem tas nozīmēs iespēju uzreiz saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī ātrāku un efektīvāku darbu izpildi un problēmu risināšanu. Paralēli mēs turpināsim attīstīt arī elektronisko pakalpojumu pieejamību.

Plānots, ka līdz šī gada beigām, “Latvijas Namsaimnieks” būs pilnībā pārgājis uz jauno modeli, kas paredz, ka iedzīvotāju rīcībā būs vienots klientu apkalpošanas centrs, kura operatori fiksēs jautājumu, uz kuru vai nu atbildēs paši vai tālāk novirzīs atbildīgajam speciālistam un kontrolēs tā izpildi. Šāda pieeja ļaus efektīvāk un ātrāk risināt iedzīvotājiem būtiskos jautājumus.

Jaunais apkalpošanas modelis jau veiksmīgi darbojas citu valstu uzņēmuma filiālēs, kur tas tika ieviests tieši Covid-19 krīzes sākuma posmā, un ļāva iedzīvotājiem attālināti risināt visus problēmjautājumus un sazināties ar speciālistiem. Arī Latvijā, šāds inovatīvs apkalpošanas modelis ir veids, kā iedzīvotāji varēs attālināti kārtot visus ar ēku apsaimniekošanu saistītos jautājumus, ne tikai ikdienā, bet arī gadījumā, ja valstī atkal tiek ieviests ārkārtas stāvoklis. Ar šādu klientu apkalpošanas pieeju strādā arī bankas, apdrošināšanas un telekomunikāciju uzņēmumi, un citi lielie uzņēmumi pakalpojumu nozarē. Tomēr, ēku apsaimniekošanā “Latvijas Namsaimnieks” būs pirmais Latvijā, kas to ieviesīs praksē.

“Mūsu uzņēmums vienmēr ir investējis inovatīvos risinājumos, un jaunā apkalpošanas modeļa ieviešana ir loģisks solis mūsu uzņēmuma tālākajā attīstībā. Jau šobrīd mūsu klientiem ir iespēja izmantot pašapkalpošanās platformu, lai risinātu dažādus jautājumus, iesniegtu ikmēneša skaitītāju rādītājus un informētu par problēmām. Ar centralizēta klientu centra ieviešanu, mēs spēsim vēl ātrāk reaģēt uz iedzīvotāju jautājumiem – tie tiks novirzīti konkrētās atbildības speciālistam, piemēram, tehniskajam darbiniekam, grāmatvedībai utml. Līdz ar to mājas apsaimniekošanā katras ēkas rīcībā būs ap 10 savas jomas speciālistu, nevis kā iepriekš, kad visus jautājumus kārtoja mājas pārvaldnieks vienpersoniski. Vienkāršu jautājumu gadījumā paši zvanu centra darbinieki varēs atbildēt uz iedzīvotāju jautājumiem. Būtiski, ka katrs zvans tiks fiksēts datu bāzē un būs iespējams izsekot tā statusam. Ar klientu centra izveidi, speram nākamo soli pretim digitālajai apkalpošanai un vēl efektīvākai saziņai starp mūsu klientu un speciālistiem”, saka Mihails Čerņavskis, uzņēmuma “Latvijas Namsaimnieks” valdes priekšsēdētājs.

Līdz 2021. gada sākumam strādāsim pārejas režīmā līdz pilnīgai jauna biznesa modeļa ieviešanai. Šajā periodā turpināsim nodrošināt līdzšinējo pakalpojumu kvalitāti, lai jau jaunajā gadā vēl ātrāk un efektīvāk varētu risināt Jums nozīmīgos jautājumus!

02.11.2020.

bottom of page