top of page

Apkures sezonas noslēgšana - pakāpeniski līdz 29.04.2022.

post-Apse (4).png

Iestājoties siltākiem laikapstākļiem centralizētās apkures siltummezgla iestatījumi automātiski samazina apkures intensitāti, taču sākot ar šodienu un līdz 29.04.2022. pakāpeniski visām apsaimniekošanā esošām mājām sāksim centrālās apkures atslēgšanu!
Gadījumos, ja mājas iedzīvotāji vēlas noteikt vēlāku centrālās apkures atslēgšanas datumu - lūdzam mūs informēt uz pilnvaroto personu iesnieguma pamata. Pagājušā gada centralizētās apkures sezona laikapstākļu dēļ tika noslēgta 11.05.2021.

VEICAMIE DARBI PĒC APKURES NOSLĒGŠANAS

Namu pārvaldnieks:

  • Savu klientu namos mēs katru gadu, beidzoties apkures sezonai, veicam siltumiekārtu apsekošanu un pārbaudi. Atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem tiek veiktas ikgadējās iekārtu apkopes, piemēram sūkņu darbības, gāzes vada armatūras un funkcionalitātes pārbaudes. Gadījumā, ja tiek konstatētas nepilnības, iedzīvotāji tiek informēti par nepieciešamajiem darbiem. Savlaicīgi veicot remontdarbus un uzlabojumus iespējams panākt izmaksu samazinājumu, vienlaikus nezaudējot komforta temperatūru dzīvokļos.

Dzīvokļa īpašnieks: 

  • Sildelementu pārbaude dzīvokļos un termo audits. Katrs dzīvokļa īpašnieks, beidzoties apkures sezonai, var pārliecināties par sildelementu (radiatoru un konvektoru) stāvokli savā dzīvoklī. Ja gadījumā ir parādījusies korozija, absūbējums, rūsa vai citas problēmas, jāpaziņo savam apsaimniekotājam, kurš palīdzēs izvērtēt kā risināt konkrēto problēmu.

  • Termoregulatoru lietderības pārbaude. Bieži iedzīvotāji sūdzas par savu radiatoru termoregulatoru lietderību. Periods starp apkures sezonām ir īstais laiks, lai izvērtētu termoregulatoru maiņu pret kvalitatīvākām ierīcēm. Nomainot termoregulatorus, samazināsies arī apkures rēķini, jo siltumenerģija tiks tērēta efektīvi un atbilstoši dzīvokļa īpašnieka vajadzībām. Piemēram, pa nakti vai savā prombūtnē samazinot siltuma padevi. Gadījumā, ja ēkā ir aizdomas par siltuma zudumiem, iesakām veikt termo auditu, lai izvērtētu lielo apkures rēķinu patieso iemeslu. Bieži apkure strādā maksimāli pieļaujamajā režīmā, bet vēlamā temperatūra netiek sasniegta. Cēloņi var būt divi – nepareizi izveidota dzīvokļa apkures sistēma vai nekvalitatīvs mājas siltinājums, piemēram, logu blīvējums, starpstāvu siltinājums utml.

  • Sildelementu nomaiņa. Ja iedzīvotāji izvēlas veikt apkures sistēmas maiņu, jārēķinās, ka tas ir laikietilpīgs un apjomīgs darbs un šobrīd, noslēdzosties apkures sezonai, ir īstais laiks, lai to sāktu realizēt. Nereti iedzīvotāji izrāda iniciatīvu tos mainīt tieši apkures sezonas sākumā – taču tajā brīdi tas vairs nav iespējams, tāpēc aicinām iedzīvotājus šo izplānot laicīgi. Sildelementu nomaiņas īstenošanai jāizveido tehniskā dokumentācija un projekts, kurš jāsaskaņo gan ar apsaimniekotāju, gan būvvaldē un jāizvēlas tikai sertificēts speciālists, kas veiks sistēmas maiņas darbus. Sertificēta speciālista piesaiste ir nepieciešama, lai darbi tiktu izpildīti tehniski pareizi un to nomaiņa neiespaidotu turpmāku apkures sistēmas funkcionēšanu visai mājai. “Latvijas Namsaimnieks” tehniskie speciālisti ir pieredzējuši un profesionāli šādu projektu īstenošanā.

“Latvijas Namsaimnieks” klienti ātri un ērti var pieteikt speciālistu konsultāciju, apskati vai uzdot savus jautājumus par sildelementiem, izmantojot klientu pašapkalpošanās portāla  www.BonoDomo.lv  tiešās saziņas iespēju vai arī zvanot uz Klientu centru pa tālruni 22 12 4444 .

bottom of page